هتل لابلانچ آیلند بدروم یک هتل 5 ستاره است که در منطقه ی دور از شهر و در ساحل قرار گرفته است. این هتل یک استخر روباز، پارک آبی و یک ساحل اختصاصی را ارائه می کند. نام قدیم این هتل، آمارا آیلند بدروم الیت می باشد.

مرکز اسپای هتل امکانات گسترده ای از جمله سونا، سالن بدنسازی، حمام، استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اینترنت وای فای پرسرعت نیز در مناطق عمومی هتل رایگان است.

اتاق های زیبا و تزئین شده در هتل لا بلانچ دارای سیستم تهویه مطبوع و دیوارهای عایق صدا هستند. هر اتاق دارای مینیبار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یک گاوصندوق است و همچنین دارای بالکن با منظره ای زیبا و مبلمان مناسب محیط باز می باشد. امکانات آماده سازی چای و قهوه نیز در اتاق موجود است.

مهمانان می توانند انواع غذاهای ترکیه و بین المللی را در تمام طول روز در رستوران های هتل درخواست کنند. رستوران اصلی سلف سرویس، 6 رستوران با منوی سفارشی، کافه بار میان وعده و یک شیرینی فروشی در اتاق موجود است. نوشیدنی های تازه در تمام طول روز در کافه بارهای متعدد هتل ارائه می شوند.

کارکنان بخش سرگرمی در طول روز فعالیت های مختلفی را برگزار می کنند، از جمله: مهمانی های موضوعی، کارائوکه و موسیقی زنده. برای مهمانان کم سن و سال تر، یک مینی کلوپ در نظر گرفته شده است. مجموعه ای از بازی هایی را که می توانید در هتل انجام دهید و لذت ببرید شامل بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، غواصی و ورزش های آبی می شود.

پارکینگ رایگان در هتل برای مهمانان در دسترس خواهد بود.کارکنان بخش پذیرش، 24 ساعته در دسترس هستند و شما را در زمینه اجاره اتومبیل و اطلاعات در مورد جاذبه های محلی کمک خواهند کرد.خدمات ترانسفر فرودگاه با پرداخت هزینه های اضافی انجام می شود در حالی که فرودگاه میلاس بدروم 18 کیلومتر از هتل لابلانچ آیلند بدروم قرار دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

بر اساس نظر کاربران، علاوه بر منظره ی بی نظیر این هتل، کارکنان هتل بسیار خونگرم هستند. تفریحات و سرگرمی های هتل آنقد زیاد است که شما را یک ثانیه هم بیکار نمی گذارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لابلانچ آیلند بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.